AN’ANAVIY VA RAQAMLI MARKETING RIVOJLANISH BOSQICHLARI, YO’NALISHLARI, AFZALLIKLARINING QIYOSIY TAHLILI

##article.authors##

  • Muhammadali Tolipov
  • Nutfillo Ibragimov

##article.subject##:

raqamli marketing, an’anaviy marketing, raqamlashtirish, internet-reklama, raqamli transformatsiya

##article.abstract##

Ushbu maqolada zamonaviy sharoitdagi raqamli iqtisodiyotning muhim yo’nalishlaridan biri bo’lgan raqamli marketingning rivojlanish bosqichlari va yo’nalishlari ko’rib chiqilgan. Shuningdek, raqamli marketing va an’anaviy marketing tushunchalari, uning afzalliklari va vujudga keltirishi mumkin bo’lgan ehtimoliy zararlari qiyosiy tahlil qilingan. Maqolada raqamli marketing strategiyasi va turizm haqida ham gap boradi. Eski va yangi iqtisodiyotning ma’lum bir kombinatsiyasini va aniq harakatlar bilan qo’llab-quvvatlanishi ,raqamli iqtisodiyotning rivojlanish tarixi ,raqamli marketing turlari va raqamli iqtisodiyot borasida davlat siyosati haqida aytilgan.

Библиографические ссылки

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 05.10.2020 yildagi PF-6079-son.

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi PF-60- sonli Farmoni., 29.01.2022-y., 06/22/60/0082-son 2022 - 2026-yillarga moʻljallangan Yangi Oʻzbekistonning taraqqiyot strategiyasi toʻgʻrisida//Qonunchilik maʼlumotlari milliy bazasi, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son.

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya&Iwan Setiawan, Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital, Published by John Wiley&Sons, New Jersey, 2017,

Махалина O.M., Цифровизация бизнеса увеличивает затраты на информационную безопасность, 2013

Nabiev H., Sayfullaev S.N. Iqtisodiy statistika. Toshkent – 2011. 111-120 bet 6. Karlsson Charlie, Stough Roger.The Emerging Digital Economy Entrepreneurship. Springer publishing,2006. 102-118 page.

Abduxalilova L.T., Internet marketing. Iqtisodiyot, 2019. 265 b.

Chaffey & Ellis-Chadwick, Digital Marketing, 7th Edition, Feb 1, 2019. 45-56 page.

Загрузки

##submissions.published##

2022-11-17