MINTAQADA ISHLAB CHIQARISH KORXONALARINING MARKETING SALOHIYATINI O‘RGANISH VA BAHOLASH YONDASHUVLARI

##article.authors##

  • Madina Savrieva

##article.subject##:

ishlab chiqarish korxonalari marketing salohiyati, marketing salohiyati, mintaqaviy marketing

##article.abstract##

maqolada mintaqada ishlab chiqarish korxonalari marketing salohiyatining
samaradorlik darajasini ko‘rib chiqish va tekshirish, tegishli marketing xizmatlari orqali
korxonaning marketing faoliyatini boshqarish, muammolarini o‘rganish asosida uning
samaradorligini baholash va boshqalar orqali baholash usullarini tahlil qilish, hududda dinamik
rivojlanayotgan bozorda korxonalarning raqobatbardoshlik darajasini oshirishda ta’sir etuvchi
omillarni aniqlashdan iborat.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7-fevraldagi PF 4947-sonli “2017-2021

yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi buyicha

Harakatlar strategiyasi to‘g‘risida”gi Farmoni.

Толстых, Д.В. Маркетинговый потенциал как фактор социально экономического

развития территории: дис. … канд. экон. наук: 08.00.05/ Толстых Денис Валерьевич – М.,

РГБ, 2013. – 241 с.

Гранберг, А.Г. Основы региональной экономики / А.Г. Гранберг. – М.: ГУ ВШЭ, 2004.

– 495 с.

Юлдашева, О.Ю. Теория и методология формирования и развития маркетингового

потенциала фирмы: закономерности развития, оценка эффективности использования,

когнитивный и синергетический подход, технологии и стиль потребления / О.У. Юлдашева;

под ред. Г.Л. Багиева. – СПб.: Инфо-да, 2005. – 240 с.

Целых, Т.Н. Маркетинговый процесс как элемент маркетингового потенциала локальной

экономической системы / Т.Н. Целых // Вестник Армянского государственного

экономического университета. – 2012. – № 3(27). – С. 136-142.

Горелова, Т. П. Маркетинговый потенциал региона / Т. П. Горелова // Вестник Академии.

– 2016. – № 4. – С. 21-25.

Куликова Е.С., Дурандина О.А. Оценка маркетингового потенциала территории как

основа устойчивого развития региона на примере Свердловской области / Е.С. Куликова,

О.А. Дурандина // Муниципалитет: экономика и управление. – 2017. №4(21) – С. 10-21.

Загрузки

##submissions.published##

2025-03-25

##issue.issue##

##section.section##

Статьи