MICE TURIZM ORQALI SAMARQAND SHAHRINING TURISTIK SALOHIYATINI OSHIRISH USULLARI

##article.authors##

  • Umida Burxanova

##article.subject##:

tadbirlar, MICE, Turizm

##article.abstract##

Mazkur maqolada MICE turizmning barcha turizm turlarini umumiy
rivojlantirishdagi ahamiyati, hududlar iqtisodiyotini rivojlantishda asos bo‘lishi, MICE turizmni
rivojlantirish bo‘yicha amalga oshirilayotgan ishlar tahlil etilgan. Rivojlangan xorijiy
davlatlarning ilg’or tajribasi asosida mamlakatimizda MICE turizmni rivojlantirish bo‘yicha
takliflar keltirilgan.

Библиографические ссылки

https://kun.uz/uz/news/2021/06/24/samarqand-turkiy-kengashning-ilk-turizm- poytaxtideb-elon-qilindi

F. Kotler. Marketing places. Attracting investments, enterprises, residents and tourists

to cities, communes, regions and countries of Europe. SPb., 2005. 167 p..

Dinny K. Territory branding. The world's best practices. M., 2013. 8 p..

Новенькова А. З. Маркетинг территорий: учебно-методический комплекс.

Казань, 2014. С. 67.

Дроздова Ю. А Имидж региона: коммуникативные аспекты определения,

структурирования и продвижения // Бизнес. Образование. Право. Волгоград, 2014. №4. С.

Глобова С. А. Зарубежный опыт применения событийного маркетинга как

инструмента повышения туристической привлекательности территории // Проблемы и

перспективы экономики и управления: материалы II Междунар. науч. конф. СПб., 2013. С.

data.worldbank.org.

unwto.org.

Uzbekistan.travel.

Загрузки

##submissions.published##

2025-03-25

##issue.issue##

##section.section##

Статьи