OLIY TA’LIM MUASSASALARI UCHUN MA’LUMOTLAR TAHLILI (DATA ANALYTICS) ASOSIDA IJTIMOIY MEDIA KОMPANIYALARINI BOSHQARISH MODELI

##article.authors##

  • Nigina Bakhtiyorova

##article.subject##:

ijtimoiy media marketing, ma’lumotlar tahlili, Oliy ta’lim muassasalari

##article.abstract##

Maqolada oliy ta’lim muassasalari uchun ijtimoiy media kampaniyalarini
boshqarishda ma’lumotlar tahlilining (Data Analytics) ilmiy asoslangan modeli ishlab chiqilgan.
Taklif etilgan model ma’lumotlarni yig‘ish, tozalash, qayta ishlash, vizualizatsiya qilish va tahlil
natijalariga asoslangan strategik qarorlar qabul qilish bosqichlarini o‘z ichiga oladi. Model
yordamida foydalanuvchi faolligi, auditoriya segmentlari, kontent samaradorligi hamda
kampaniya natijadorligi mezonlari aniqlanadi. Tadqiqot natijalari oliy ta’lim muassasalarining
raqamli marketing faoliyatini optimallashtirish, brend imijini mustahkamlash va abituriyentlarni
jalb etish jarayonida innovatsion yondashuvlarni joriy etish imkonini beradi.

Загрузки

##submissions.published##

2025-09-05

##issue.issue##

##section.section##

Статьи