TURIZMDA MARKETINGNING ZARURIYATI
Keywords:
turizm, turizm marketingi, xizmatlar sifati, turistik mahsulot, turistik xizmatAbstract
Ushbu ilmiy maqolada turizmda marketingni qo’llashning zaruriyati, dolzarbligi va amalga oshirish yo’nalishlari o’rganilgan bo’lib, tadqiqot jarayonida O’zbekiston turizm marketingining ayrim yo’nalishlari ham tahlil etilgan.
References
Черкасова, И. И. (2007) Роль маркетинга в формировании инфраструктуры туристской индустрии / И. И. Черкасова // Маркетинг.— № 1. — С. 5562.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги Фармони. 07.02.2017 йилдаги ПФ-4947-сон. https://lex.uz/ru/docs/3107036
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “2022 — 2026 йилларга мўлжалланган янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги Фармони. 28.01.2022 йилдаги ПФ-60-сон. https://lex.uz/docs/5841063
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Кириш туризмини ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Қарори. 06.02.2018 йилдаги ПҚ-3509-сон. https://lex.uz/docs/3549813
Sofronov, Bogdan. (2019). The Development Of Marketing In Tourism Industry. Annals of Spiru Haret University. Economic Series. 1. 117-127. 10.26458/1917.
Боринова А. С. (2017). Развитие маркетинга в туризме в современных условиях // Economics. №7 (28). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/razvitie-marketinga-v-turizme-v-sovremennyh-usloviyah (дата обращения: 29.04.2022).
Нюренбергер Л. Б., Архипов А. Е. (2011). Маркетинг туристских услуг: сущностные и функциональные особенности // Вестник АГАУ. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketing-turistskih-uslug-suschnostnye-i-funktsionalnye-osobennosti (дата обращения: 09.04.2022).
Григорьев М.Н. (2006) Маркетинг: учеб. пособие для студентов вузов. – М.: Гардарики
Алексунин В.А. [и др.]. (2009) Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: учебник. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»
Хамидов О.М Вьгбор конкурентной стратегии предприятия на рмнке туристических услуг Узбекистана. Дис ... канд.экон.наук - Самарканд: СамИСИ, 2006. - 155 с.; Ибрагимов Н.С. Узбекистонда халқаро туризмни ривожлантиришда дестинацион менежмент концепциясини қуллаш И.ф.н. дисс - Бухоро, 2006. - 183 б.;
Крайнова О. С. (2015). Инновационный потенциал сервисной логистики в управлении потоками предприятий индустрии туризма и гостеприимства: формирование системы ценностных уровней туристского продукта // Индустрия туризма и сервиса: состояние, проблемы, эффективность, инновации: сб. ст. по материалам II Междунар. науч.-практ. конф. – Н. Новгород, 2015. – С. 25–31.