ҲУДУДИЙ ТУРИЗМ БОЗОРИДА ИНТЕГРАЦИЯЛАШГАН МАРКЕТИНГ КОНЦЕПЦИЯСИНИ АМАЛГА ОШИРИШ ЙЎНАЛИШЛАРИ: НАЗАРИЯ ВА АМАЛИЁТ

Авторы

  • Машхура Алимова Самаркандский институт экономики и сервиса

Ключевые слова:

ички маркетинг, анъанавий маркетинг, интерфаол маркетинг, интеграциялашган маркетинг концепцияси, хизматлар маркетинги учбурчак модели, “servuction” модели

Аннотация

Мақолада туризм бозорида маркетинг концепциясини амалга ошириш хусусиятлари тадқиқ этилган. Хизматларнинг моддий-ашёвий маҳсулотлардан фарқли жиҳатлари ва туристик маҳсулотнинг ўзига хос хусусиятларидан келиб чиқувчи туристик маркетингнинг хусусиятлари бўйича фикр-мулоҳазалар келтирилган. Таҳлил натижаларидан келиб чиқиб, туризм бозорида маркетинг концепциясини ички маркетинг, анъанавий маркетинг ва интерфаол маркетинг концепцияларининг ўзаро интеграцияси тарзида амалга ошириш кутилган натижаларни бериши хулоса қилинган. Бундан ташқари маркетинг концепцияси ҳудудий туризм бозорини тартибга солишнинг барча даражаларида ўзаро мувофиқ, интеграциялашган (кооперациялашган) тарзда амалга оширилиши мақсадга мувофиқлиги илмий асослаб берилган.

Библиографические ссылки

Азар В.И. Экономика и организация туризма. - М.: Экономика, 2003. – 322 с.; Александрова А.Ю. Международный туризм. - М.: Аспект Пресс, 2002. – 346 с.

Боголюбов B.C. Экономика туризма: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. - М.: «Академия», 2005. – 192 с.

Биржаков М.Б. Введение в туризм: изд. 9-е, перераб. и доп. СПб.: Издательский дом «Герда», 2007. – 576 с.

Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Экономика туризма: учебное пособие. - М.: Финансы и статистика, 2003. - 176 с.

Дмитриев М.Н., Забаева М.Н. Экономика и предпринимательство в социально-культурном сервисе и туризме: учебник. М.: ЮНИТИ - ДАНА, 2006. – 310 с.

Здоров А.Б. Экономика туризма. Учебник. - М.: Финансы и статистика, 2005. – 272 с.; Зорин И.В., Квартальнов В.А. Энциклопедия туризма: справочник –М.: Финансы и статистика, 2000.- 368 с.

Восколович Н.А. Маркетинг туристских услуг. – М.: ТЕИС, 2001.

Дурович А. Маркетинг в туризме: учеб. пособие. 2-е изд., перераб. и доп. - Минск: Новое знание, 2001. – 473 с.

Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: учебник для вузов. Второе издание. - М.: ЮНИТИ - ДАНА, 2002. – 1063 с.

Сьюзен Бриггс. Маркетинг в туризме. - К.: Знання-Прес, 2005. - 358 с.

Папирян Г.А. Маркетинг в туризме. – М.: Финансы и статистика, 2002.

Квартальнов В.А. Менеджмент и маркетинг в социально-культурной сфере. Учеб.пособие. 2-е изд. - СПб.: Книжный дом, 2003. – 644 с.

Саак А.Э., Пшеничных Ю.А. Маркетинг в социально-культурном сервисе и туризме. Учебное пособие. - СПб.: Питер, 2007. - 480 с.

Гуляев В.Г. Организация туристской деятельности: учебное пособие. - М.: Нолидж,1996.

Жукова М.А. Индустрия туризма: менеджмент организации.- М.: Финансы и статистика, 2003. – 192 с.

Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма: учеб. пособие. – Минск: БГЭУ, 1999. - 440 с.

Квартальнов В.А. Стратегический менеджмент в туризме: Современный опыт управления. - М.: Финансы и статистика, 1999.

Моисеева Н.К. Стратегическое управление туристской фирмой. - М.: Финансы и статистика, 2000.

Черкасова И.И. Регулирование регионального туристского рынка на основе совершенствования организационно-качественных параметров. Монография. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 2005.

Чудновский А.Д., Жукова М.А., Сенин B.C. Управление индустрией туризма: учеб. пособие. - М.: КРОНУС, 2004.

Eiglier P. and Langeard E. Principles de politique marketing pour les enterprises de services - L'Institute d'Administration des enterprises, Universite d'Aix. - Marselle, 1976.

255. Gronroos С. Service Management and Marketing: Managing the moment of truth in the service sector. - Cambridge, Mass Marketing Science Institute, 1990.

Bither M.J. Servicecapes The impact of Physical surrounding on Customer and Employees. Journal of Marketing -1992.-56 (April).

Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Учебник для вузов. Второе издание. - М.: ЮНИТИ - ДАНА, 2002. – 1063 с.

Загрузки

Опубликован

2022-09-27