RAQAMLI TRANSFORMASIYA SHAROITIDA SANOAT KORXONALARIGA OID MARKETING TADQIQOTLARINING TAHLILI
Ключевые слова:
raqamli texnologiyalar, internet reklamalari, internet auditoriyasi, marketing budjetiАннотация
Ushbu maqolada O‘zbekistonda raqamli iqtisodiyot sohasini rivojlantirish,
jahon bozorida iqtisodiyotning raqobatbardoshligini oshirish, iqtisodiyotni intensiv tarkibiy
o‘zgarishlari, raqamli iqtisodiyotni va so‘rov usullarini hisobga olgan holda sanoat korxonalarida
marketing tadqiqotlarini tashkil etish xususiyatlariga doir o’tkazilgan marketing tadqiqotlariga oid
amaliy tajribalar izohlab berilgan.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикасининг “Электрон тижорат тўғрисида”ги Қонуни, Манба:
“Халқ сўзи” газетасининг 2015 йил 23 майдаги 103 (6286)-сони.
Асаул В.В., Кощеев В.А., Цветков Ю.А. Оценка конкурентоспособности
организаций в условиях цифровой экономики // Вопросы инновационной экономики. –
– № 1. – c. 533–548. 10.1.100025
Казьмина И.В., Щеголева Т.В. «Состояние и основные тенденции развития
отечественной электронной торговли на основе информационных технологий»,
М.:Экономинфо. 2017. №1-2.
Козье Д. «Электронная коммерция». – М.: Русская редакция, 1999. – С. 6.
Еманова Н.С. «Признаки электронной торговли». Вестник Омского университета.
Серия «Право». 2014. № 1 (38). С. 48-50.
Паршенцев А.А. «Проблема и перспективы развития
электронных магазинов»// Маркетинг в России и за рубежом. - 2010. С. 85
Фролов А. Создание смарт-контрактов Solidity для блокчейна Ethereum.
Практическое руководство. – ЛитРес, 2022. – ISBN 978-5-0419-2925-1
Abduxolikovna R. M. APPLICATION OF MARKETING CONCEPTS AT
INDUSTRIAL ENTERPRISES: PROBLEMS AND SOLUTIONS //International Journal of
Education, Social Science & Humanities. – 2024. – Т. 12. – №. 3. – С. 924-932.
Rajabova, Mohichehra. "ISTE'MOLCHILARNING AFZALLIKLARINI TAHLIL
QILISHDA MARKETING TADQIQOTLARI VA XIZMATLARIDAN FOYDALANISH
SAMARADORLIGI." ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz) 43.43 (2023).
Abduxolikova R. M. ADVANTAGES OF MARKETING STRATEGIES IN
ATTRACTING INDIVIDUAL AND CORPORATE CLIENTS //IMRAS. – 2023. – Т. 6. – №. 8.
– С. 143-148.
Abduxolikovna R. M. MARKETING STRATEGIES AND THEIR TYPES IN
INCREASING PRODUCT COMPETITIVENESS IN INDUSTRIAL ENTERPRISES //IMRAS.
– 2024. – Т. 7. – №. 6. – С. 294-300.
Samoilov O. V., Romanchik T. V. Marketing levers of product competitiveness
management. – 2023.
Agzamov A. T., Rakhmatullaeva F. M., Giyazova N. B. Marketing strategy for the
competitiveness of modern enterprises //E-Conference Globe. – 2021. – С. 1-3.
Saif N. M. A. How does marketing strategy influence firm performance?
Implementation of marketing strategy for firm success //International Journal of Innovation and
Economic Development. – 2015. – Т. 1. – №. 3. – С. 7-15.