ХИЗМАТЛАРНИНГ ТУРЛАРИ ВА ШАКЛЛАРИ БЎЙИЧА ТАСНИФИ ВА УНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ЙЎНАЛИШЛАРИ

Авторы

  • Фарход Сафаров

Ключевые слова:

хизмат, таснифлаш, таснифлаш мезон, таснифлаш типология, таснифлаш тамойиллари, таснифлаш усуллари

Аннотация

мақолада хизматларнинг турлари ва шакллари бўйича таснифига оид илмий-назарий қарашларнинг таҳлили амалга оширилган. Мавжуд қарашларнинг хусусиятларидан келиб чиққан ҳолда тегишли мезонлар асосида гуруҳлаш амалга оширилган. Хизматларни таснифлашда қўлланиладиган усуллар келтириб ўтилган. Жаҳон амалиёти ва Ўзбекистонда қўлланиладиган таснифлаш асосида Ўзбекистон Республикасининг иқтисодий фаолият турлари бўйича умумдвалат таснифлагичи бўйича хизматлар типологияси таклиф этилган.

Библиографические ссылки

Грушевая Е.П. Обязательства по предоставлению услуг в хозяйственных отношениях. // Советское государство и право. - 1982. - № 1. - С. 82.

Россинский М.Б. Сфера услуг в экономике развития социализма: теорет. и методол. вопросы. Саратов, 1976. - С. 8

Маркс К. Сочинение / К. Маркс, Ф. Энгельс, т.23. - М.: 1965. -483с.; Маркс, К. Сочинение / К. Маркс, Ф.Энгельс, т.26. - М.: 1965. - 483с

Тухлиев И.С., Ҳайитбоев Р., Ибодуллаев Н.Э., Амриддинова Р.С. Туризм асослари: Ўқув қўлланма – С.: СамИСИ, 2010 - 247 б.

Калмыков Ю.Х. Избранное: тр., ст., выступления. М., 1998. - С. 31

Агабабьян Э.М. Экономический анализ сферы услуг. – М., 1968. – С. 24–25.

Степанов Д.И. Услуги как объект гражданских прав. М., 2005. - С. 217.

Шаблова Е.Г. Гражданско-правовое регулирование отношений возмездного оказания услуг: Автореф. дис. ... д-ра юрид. наук. Екатеринбург, 2002. - С. 13.

Котлер Ф. Основы маркетинга: [пер. с англ.] / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг : [общ.ред. Н.В. Шульгиной] - М.: Вильямс, 2000. – 1151с.

Пардаев М.Қ., Очилов И.С. Хизмат кўрсатиш соҳаси корхоналарида самарадорликни ошириш йўллари. Монография, Тошкент: “IQTISOD-MOLIYA” нашриёти, 2011. – 11-бет.

Бурменко Т.Д. Сфера услуг: экономика: учеб. пособие / Т.Д. Бурменко, Н.Н. Даниленко, Т.А. Туренко; под ред. Т.Д. Бурменко. – М.: Кнорус, 2007.

Котлер Ф. Маркетинг, гостеприимство, туризм. – М., 1998.

Карнаухова В.К., Краковская Т.А. Сервисная деятельность: учебное пособие / Под общ. ред. Ю.М. Краковского. – М.: ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2006.

Лавлок, Кристофер. Маркетинг услуг: персонал, технологии, стратегии / Кристофер Лавлок ; [пер. с англ. Т. В. Безвенюк и др.]. - 4-е изд. - М. [и др.] : Вильямс, 2005 (ГПП Печ. Двор). - 997 с.

Миронова Н.В. Маркетинг различных типов услуг. // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. - №4. URL: http://www.mavriz.ru/articles/2003/4/31.html

Хаксевер К. и др. Управление и организация в сфере услуг, 2-е изд./Пер. с англ. под ред //ВВ Кулибановой. СПб.: Питер. – 2012. B.Navruz-Zoda, N Ibragimov. The measures for improving virtual activity of incoming urban tourism in Uzbekistan. World Journal of Tourism Small Business Management. Volume 1 (3), 2007. 43-49

Загрузки

Опубликован

2023-06-19