РЕСТОРАН ХИЗМАТЛАРИ СИФАТИ ВА РАҚОБАТБАРДОШЛИГИНИ ОШИРИШНИНГ ИСТИҚБОЛЛАРИ

Авторы

  • Зиявитдинов Ҳабибулло

Ключевые слова:

Ресторан бизнеси, хизматлар сифати, мақсулотлар сифати, рақобатбардошлик, фронт ҳаус, бэйк ҳаус, ресторанлар таснифи

Аннотация

Ушбу мақолада хизмат кўрсатиш соҳаси ривожланишининг ижтимоий - иқтисодий аҳамияти, мазмуни ва моҳияти, соҳада амалга оширилаётган таркибий ўзгаришлар, хизматларнинг таснифий белгилари бўйича турлари ва тавсифи ҳамда ресторан хизматлари сифати ва рақобатбардошлигини ошириш йўллари тадқиқ қилинган.

Библиографические ссылки

Пчелинцева, Ю.А. Особенности применения инструментов продвижения предприятиями общественного питания [Текст] / Ю.А. Пчелинцева // Проблемы управления экономикой в трансформируемом обществе: Всероссийская научно-практическая конференция. / Приволжский дом знаний. -Пенза, 2004. -С. 288-290.

Пашкина О.В. Организация маркетингового исследования на предприятиях общественного питания: автореф.дис...канд.экон.наук: 08.00.05 / Ольга Викторовна Пашкина. –Оренбург, 2002.-24с.

Бородина М.В. Особенности формирования кластера сферы услуг на рынке продуктов питания крупного промышленного центра (на примере г. Красноярска): дис...канд.экон.наук: 08.00.05 / Бородина Марина Владимировна. –Москва, 2014.-161 с..

Carrie Weinreich. Marketing Strategies Restaurant Leaders Use to Develop Their Customer Base: Doctoral Study Submitted in Partial Fulfillm of the

Requirements for the Degree of Doctor of Business Administration. Walden University June2016

OfosuAmofah, Isaac Gyamfi, Christine Osei Tutu. The Influence of Service Marketing Mix on Customer Choice of Repeat Purchase of Restaurant in Kumasi, Ghana. European Journal of Business and Management. Vol.8, No.11, 2016. pp 102-112

OktavinaDiahPuspita. Physical Evidenceof Small Theme Restaurant in Indonesia: A Case Study of Ramen House. Procedia -Social and Behavioral Sciences 169 (2015) 289 –295

RillyanNurRamadhania, AtikAprianingsihb. Marketing Strategies to Enhanceattractiveness of Shopping Mallscase Study: MallRatu Indah Makassar. Asia Pacific Journal of Advanced Business and Social Studies (APJABSS). 2017, Volume: 3, Issue: 1. pp 101-112.

Б.А.Абдукаримоввабошқ. Ичкисавдоиқтисодиёти. Ўқувқўлланма-Т.: ИҚТИСОД ВА МОЛИЯ -Т, 2014. -320 с.12.Умумий овқатланишкорхоналарисамарадорлигиниоширишнингташкилий-иқтисодиймеханизмларинитакомиллаштириш (Самарқандвилоятимисолида) и.ф.ндисс.автореферат: 08.00.05 / ШариповТўлқинСаидахмедович. -С.: Самарқандиқтисодиётва сервис институти, 2010.-25 б.

С.Р.Сафоева. Иқтисоднимодернизациялашшароитида ресторан хизматларисифатинибошқариш. (Тошкентшаҳарресторанларимисолида) и.ф.ндисс.автореферат: 08.00.13 / Т.: Тошкентдавлатиқтисодиётуниверситети, 2009.–26 б.

Р.Ж.Курбанова. Сервис корхоналарини модернизациялаш ва уларда хизмат кўрсатиш самарадорлигини ошириш(Самарқанд вилояти умумий овқатланиш корхоналари мисолида). Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.05 / Самарқанд иқтисодиёт ва сервис институти, 2019.–52 б.

K.M.Ibodov. Analysis of the factors influencing the efficiency of Restaurant services using the method of Hierarchical analysis // European Scholar Journal (ESJ). Vol. 2 No. 2, February 2021

Зиявитдинов Ҳ.Ҳ. Ресторан хизматлари рақобатбардошлигини ошириш масалалари // Логистика ва Иқтисодиёт ISSN: 2181-2128 – Тошкент, 2021. №5, 128-132-б.

ЗиявитдиновХ.Х. Restaurant management cost price as a key competence of its management // Экономика и социум, №9(88) 2021. P. – 223-228.

Ziyavitdinov H.H. Optimization of restaurant service staff by the full time equivalent method // International scientific and practical conference, Washington, USA, July 2021– P. 145-148.

Ziyavitdinov H.H. Pandemic and Trends in the Restaurant Business in 2021 // Central Asian journal of innovations on tourism management and finance ISSN: 2660-454X , Volume: 02 Issue: 06, 2021. – P. 54-61.

Загрузки

Опубликован

2023-02-06